Kártyafüggetlen Dual SIM telefonok garanciával |Saját telefon szerviz | Személyes átvétel Budapest belvárosában | Bankkártyás fizetés | Telefon biztosítás |

Huawei 3+3+3 garancia mit jelent?

0

A Huawei 3+3+3 garancia a VIP szerviz szolgáltatást takarja.

Minden, európai disztribúcióból* származó Huawei telefon vásárlásakor érvényesíthető.

huawei-gift-box-banner-u

Mit jelent a Huawei 3+3+3 garancia?

A Huawei alapból 2 év gyártói garanciát ad minden készülékére.

A Huawei 3+3+3 garancia valójában egy kiterjesztett garancia, ami három elemből áll.

3 év gyári garancia

Huaweii 3 év gyári garancia

A szokásos 2 éves gyári garancia meghosszabbodik még egy évvel.

Ha három éven belül a készüléked meghibásodik, a Huawei szerviz partnere díjmentesen megjavítja.

3 hónap kijelző garancia

Huawei 3 hónap kijelző garanica

Ha a vásárlást követő 3 hónapon belül a kijelző véletlenül megsérül – beleérte a karcolódást és a véletlen leejtésből fakadó kijelző törést is – jogosult vagy egy ingyenes kijelző cserére.

A Huawei VIP szerviz szolgáltatásának talán ez a legfontosabb eleme. Egy kijelző csere ugyanis a készülék vételárának 30-40%-át is elérheti.

3 hónap készülék garancia

Huawei 3 hónap készülékgarancia

Ha az új Huawei telefonod a vásárlást követő 3 hónapon belül elromlik, nem javítják, hanem cserélik.

Hogyan szerezhető meg a Huawei 3+3+3 garancia?

A vásárlást követő 1 hónapon belül kell regisztrálnod az új Huawei telefonodat a telefonra telepítet HiCare alkalmazáson belül.

Ehhez be kell lépned a Huawei ID fiókodba, azaz már rendelkezned kell Huawei ID-val.

Ha ez az első Huawei telefonod, érdemes a Huawei ID létrehozásával kezdeni a műveletet.

Amikor a HiCare alkalmazásból bejelentkezel a Huawei ID fiókodba, automatikusan megtörténik a regisztráció, és jogosult leszel a VIP szerviz szolgáltatásra.

Mire nem vonatkozik a Huawei 3+3+3 garancia?

Természetesen a gyártói most is figyel arra, hogy lehetőség szerint ne járhasson rosszul.

Ezért a VIP szerviz szolgáltatási feltételekbe betett  néhány fontos kizárást.

3 év gyári garancia nem érvényes

  •  a termék elhasználódására, korróziójára, oxidációjára, rozsdára, rongálódására és a rendeltetésszerű használatból eredő  károsodásaira
  • a külső károsodásra, például a felület festésében bekövetkező károkra, a karcolásokra és a színvesztésre
  • a készülék illetéktelen szétszereléséből, karbantartásából, illetve módosításaiból eredő hibákra (beleértve a hardver és a rendszerszoftver módosításait is)
  • garancián kívül javított készülékekre

3 hónap kijelző garancia nem érvényes

  • a képernyő szándékos károsítására

3 hónap cseregarancia nem érvényes

  • kiegészítőkre

Jó tudni, hogy a cserekészülék nem csak új, hanem felújított is lehet.

Huawei 3+3+3 garancia érvényesítése

Ha bármi baja esik a telefonodnak, egyszerűen küldd be készüléked a vásárlást igazoló dokumentummal együtt a legközelebbi Huawei szervizközpontba.

Ennek címét és elérhetőségét a HiCare alkalmazásban megtalálod.

Fontos, hogy mindig be kell mutatni a vásárlási bizonylatot!

Tehát ha kéz alól veszel Huawei telefont, mindenképpen kérd el hozzá az eredeti számlát is!

*Mi az, hogy európai disztribúció?

A gyártók a világot különböző zónákra osztják. Egy-egy zónát általában egy adminisztratív központból szolgálnak ki, ill. egy zónára azonos irányelvek vonatkoznak.

A Huawei VIP szerviz szolgáltatása az itt ismertetett feltételekkel az alábbi országokban vásárol készülékekre vonatkozik:

Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Olaszország, Spanyolország, Hollandia, Belgium, Portugália, Svájc, Írország, Svédország, Finnország, Dánia, Norvégia, Cseh Köztársaság, Szlovákia, Lengyelország, Magyarország, Románia, Moldova, Szerbia, Horvátország, Görögország, Bulgária, Ausztria, Litvánia, Lettország, Észtország, Ciprus, Macedónia és Szlovénia

[divider top=”1″]

Ez a bejegyzés a Huawei Magyarország hivatalos honlapján 2016.08.22-én megtalálható információk alapján készült.

A VIP szerviz szolgáltatásra való jogosultság valamint a szerviz feltételek változhatnak, amelyért felelősség a blog szerzőjét nem terheli.

Véleményed van? Szólj hozzá!

hozzászólás

Share.

A szerzőről

Csernai Kata vagyok, a Dual SIM szakértő. Könnyen kezelhető és megbízható Dual SIM telefonokat kínálok azoknak, akik két telefonszámmal is kényelmesen akarnak érni. Mobilszámla csökkentő specialistaként kisvállalkozóknak és magánszemélyeknek segítek abban, hogy a telefonálási szokásaiknak leginkább megfelelő díjcsomagot választhassák. Bármilyen kérdésed van, tedd fel bátran!

Comments are closed.

Oldalunk a felhasználók azonosítására cookie-kat használ. Ha tovább használod az oldalt, azzal elfogadod a cookie-k használatát. További információk

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close