Összetört a telefonod, vagy beleejtetted a wc-be?
Óriási tragédia helyett csak egy kis bosszúság lesz belőle, ha van termékbiztosításod.
A kárbejelentés online működik, és nagyon egyszerű!
Kárbejelentés módja
Amint megtörtént a baj, a lehető leghamarabb jelents be a kárt partnerünknél, a Termékbiztos.hu-nál.
Ezt megteheted telefonon vagy e-mailben is.
A kárbejelentéshez készítsd elő a termékbiztosítási ajánlatodat és/vagy szerződésedet, hogy meg tudd adni az ajánlat- vagy szerződésszámodat.
Erre feltétlenül szükség van ahhoz, hogy a biztosító ellenőrizni tudja, van-e érvényes termékbiztosításod.
Röviden, érthetően fogalmazd meg, mi a baja az okostelefonodnak, például: elrepedt a kijelző, nem kapcsol be.
Röviden foglald össze az esemény körülményeit is.
Nem szükséges egy egész kisregényt elmondanod, erre azért van szükség, hogy a károkozás típusát be tudják azonosítani.
Ettől függ ugyanis, hogy a biztosító mekkora önrészt számol fel.
Ha a hiba jellege megengedi, készíts fotókat, és küldd el őket a Termékbiztosnak.
A bejelentésed alapján a Termékbiztos eldönti, mi a további teendő, és pontosan meg is mondja Neked.
Kárbejelentés címe, telefonszáma
A kárbejelentésed elküldheted a vallalatikar@termekbiztos.hu e-mail címre.
A kárbejelentés telefonszáma: +36 (70) 275-3999
Mi történik a kárbejelentés után?
Amennyiben a Termékbiztos a kárt javíthatónak ítéli meg, megkér, hogy a telefont juttasd el a megfelelő szervizbe, vagy a forgalmazóhoz.
Ezt megteheted személyesen, vagy futár útján is. Mielőtt futárt hívnál, beszélj a Termékbiztossal! Ő megmondja, mi a legolcsóbb megoldás erre.
A forgalmazó vagy a szerviz bevizsgálja a hibát, és eldönti, hogy javítható-e a készülék.
Ha a telefonod javítható, intézkedik a javításról, majd közli annak a díját.
Ekkor is két eset lehetséges.
Egyik esetben Te magad kifizeted a teljes javítási díjat, és a számlát eljuttatod a Termékbiztoshoz, ő pedig a számla összegét az önrésszel csökkentve kifizeti Neked.
Másik esetben a Termékbiztos a szerviznek fizeti ki az önrésszel csökkentett díjat. Az önrészt Neked kell megfizetned a szerviz részére, és ez után kapod vissza a megjavított telefonod.
Ha a forgalmazó vagy szerviz szakvéleménye alapján a telefonod NEM javítható, a termékbiztos visszafizeti a termék vásárlásakor kiállított számlán szereplő vásáráslkori érték önrésszel csökkentett összegét.
Azt, hogy melyik a legjobb megoldás számodra, a Termékbiztos egyedileg egyezteti Veled.
Mekkora a kártérítés maximális díja?
A kártérítés maximális díja a termék vásárlásakor kiállított számlán szereplő érték (kárösszeg), csökkentve az önrésszel.
Normál esetben az önrész a kárösszeg 10%-a, de legalább 10.000 Ft.
Kezelési hiba, ügyetlenség, gondatlanság, rosszindulatú rongálás vagy szabotázs esetén* az önrész kárösszeg 25%-a, de legalább 10.000 Ft.
Fél évesnél idősebb okostelefonok esetén a biztosító avulást is felszámol, azaz az idő múlásával egyenes arányban csökkenti a kárösszeget.
Az avulás mértéke fél- és egy év között 5%, egy éves telefon esetében pedig 10%.