Kártyafüggetlen Dual SIM telefonok garanciával |Saját telefon szerviz | Személyes átvétel Budapest belvárosában | Bankkártyás fizetés | Telefon biztosítás |

Kárbejelentés

Összetört a telefonod, vagy beleejtetted a wc-be?

Óriási tragédia helyett csak egy kis bosszúság lesz belőle, ha van termékbiztosításod.

A kárbejelentés online működik, és nagyon egyszerű!

Kárbejelentés módja

Amint megtörtént a baj, a lehető leghamarabb jelents be a kárt partnerünknél, a Termékbiztos.hu-nál.

Ezt megteheted telefonon vagy e-mailben is. Termékbiztos kárbejelentés

A kárbejelentéshez készítsd elő a termékbiztosítási ajánlatodat és/vagy szerződésedet, hogy meg tudd adni az ajánlat- vagy szerződésszámodat.

Erre feltétlenül szükség van ahhoz, hogy a biztosító ellenőrizni tudja, van-e érvényes termékbiztosításod.

Röviden, érthetően fogalmazd meg, mi a baja az okostelefonodnak, például: elrepedt a kijelző, nem kapcsol be.

Röviden foglald össze az esemény körülményeit is.

Nem szükséges egy egész kisregényt elmondanod, erre azért van szükség, hogy a károkozás típusát be tudják azonosítani.

Ettől függ ugyanis, hogy a biztosító mekkora önrészt számol fel.

Ha a hiba jellege megengedi, készíts fotókat, és küldd el őket a Termékbiztosnak.

A bejelentésed alapján a Termékbiztos eldönti, mi a további teendő, és pontosan meg is mondja Neked.

Kárbejelentés címe, telefonszáma

A kárbejelentésed elküldheted a vallalatikar@termekbiztos.hu  e-mail címre.

A kárbejelentés telefonszáma: +36 (70) 275-3999

Mi történik a kárbejelentés után?

Amennyiben a Termékbiztos a kárt javíthatónak ítéli meg, megkér, hogy a telefont juttasd el a megfelelő szervizbe, vagy a forgalmazóhoz.

Ezt megteheted személyesen, vagy futár útján is. Mielőtt futárt hívnál, beszélj a Termékbiztossal! Ő megmondja, mi a legolcsóbb megoldás erre.

A forgalmazó vagy a szerviz bevizsgálja a hibát, és eldönti, hogy javítható-e a készülék.

Ha a telefonod javítható, intézkedik a javításról, majd  közli annak a díját.

Ekkor is két eset lehetséges.

Egyik esetben Te magad kifizeted a teljes javítási díjat, és a számlát eljuttatod a Termékbiztoshoz, ő pedig a számla összegét az önrésszel csökkentve kifizeti Neked.

Másik esetben a Termékbiztos a szerviznek fizeti ki az önrésszel csökkentett díjat. Az önrészt Neked kell megfizetned a szerviz részére, és ez után kapod vissza a megjavított telefonod.

Ha a forgalmazó vagy szerviz szakvéleménye alapján a telefonod NEM javítható, a termékbiztos visszafizeti a termék vásárlásakor kiállított számlán szereplő vásáráslkori érték önrésszel csökkentett összegét.

Azt, hogy melyik a legjobb megoldás számodra, a Termékbiztos egyedileg egyezteti Veled.

Mekkora a kártérítés maximális díja?

A kártérítés maximális díja a termék vásárlásakor kiállított számlán szereplő érték (kárösszeg), csökkentve az önrésszel.

Normál esetben az önrész a kárösszeg  10%-a, de legalább 10.000 Ft.

Kezelési hiba, ügyetlenség, gondatlanság, rosszindulatú rongálás vagy szabotázs esetén* az önrész kárösszeg 25%-a, de legalább 10.000 Ft.

Fél évesnél idősebb okostelefonok esetén a biztosító avulást is felszámol, azaz az idő múlásával egyenes arányban csökkenti a kárösszeget.

Az avulás mértéke fél- és egy év között 5%, egy éves telefon esetében pedig 10%.

Oldalunk a felhasználók azonosítására cookie-kat használ. Ha tovább használod az oldalt, azzal elfogadod a cookie-k használatát. További információk

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close