Kártyafüggetlen Dual SIM telefonok garanciával |Saját telefon szerviz | Személyes átvétel Budapest belvárosában | Bankkártyás fizetés | Telefon biztosítás |

Termékbiztosítás

“Két hétig használtam egy 125.000 Ft-os okostelefont. Aztán beleejtettem egy jakuzziba.” – mondta nemrég egy ügyfelünk.

OK, nem minden nap ül be az ember a vadiúj telefonjával a jakuzziba. Azt gondolod, Neked nincs szükséged a termékbiztosításra.

Történt már meg Veled bármelyik ezek közül? termekbiztositas100szazalek Termékbiztosítás 100% biztonság

  • Elejtetted a telefonod, és betonra esett.
  • Kiöntötted a kávéd az íróasztalodra, amin a telefonod is hevert.
  • A telefonoddal a farzsebedben mentél el WC-re.
  • A besurranó tolvaj csak a pénztárcádat és a telefonodat vitte el.
  • Mérgedben földhöz vágtad a telefont, amin egy különösen bosszantó emberrel beszéltél előtte.

Ha csak egyetlen egy is igaz Rád, érdemes elgondolkodnod a termékbiztosításon.

Érdekel, kezdjünk neki!

Mire jó a termékbiztosítás?

Bármire, ami már nem fér bele a garanciális hiba fogalmába. Garanciális hiba, ami a telefon rendeltetésszerű használatából vagy alkatrész meghibásodásából eredő probléma.

De van sok olyan eset, amire nem vonatkozik a garancia, vagy hivatalos nevén a jótállás.

Erre való a termékbiztosítás:Összetört telefon kijelző

  • sérülés, törés, vagy megsemmisülés
  • kezelési hiba, gondatlanság, rosszindulatú rongálás
  • tűz, villámcsapás, robbanás, betöréses lopás, vandalizmus
  • víz, nedvesség vagy folyadék minden fajtája
  • földcsuszamlás, talajsüllyedés, sziklaomlás
  • jégverés, árvíz, lavina, hó nyomás, vihar
  • elektromos energia közvetlen hatásai légköri elektromosság közvetett hatása, azaz villámcsapás
  • külső események mechanikus hatásai
  • nem hordozható berendezéseknél a vásárlás és az üzemeltetés helye közötti szállítási útvonalon bekövetkező károk
  • hordozható berendezések esetén a Magyar Köztársaság területén bárhol az üzemeltetés és használat során bekövetkező károk.

Érdekel, kezdjünk neki!

Mennyit fizet a termékbiztosítás?

A vásárolt termék számlával igazolt ellenértékének (kárösszeg) önrészen felüli részét.

Az önrész értéke a biztosított terméktől és a káresemény típusától függ.ermek

Az okostelefonokra vonatkozó önrész a kárössszeg 20%-a, de minimum 10.000 Ft. Egyéb eszközökre 5.000 Ft.

Kezelési hiba, ügyetlenség, gondatlanság, rosszindulatú rongálás vagy szabotázs esetén* a kárösszeg 25%-a, de minimum 10.000 Ft.

Jó, de mennyi pénzt kapok? -kérdezed most.

Az egyszerűbb számítás kedvéért tételezzük fel, hogy vettél egy 100.000 Ft értékű okostelefont.

Lássunk két példát!

1) Biciklizni voltál, elestél, és bár te kisebb horzsolásokkal megúsztad, a telefonod összetört. Ekkor az önrész a telefon értékének 20%-, azaz 20.000 Ft.

Azaz a biztosító 80.000 Ft értékben állja a készülék javítását vagy ennyi pénzt fizet vissza Neked.

2) Felbosszantott a főnököd / ügyfeled / anyósod, és földhöz vágtad a telefonod. Ez rosszindulatú rongálásnak számít, az önrész a telefon értékének 25%-a, azaz 25.000 Ft.

Azaz a biztosító 75.000 Ft értékben állja a készülék javítását vagy ennyi pénzt fizet vissza Neked.

Fú, ez nagyon megéri, kezdjünk neki!

Mikortól érvényes a termékbiztosítás?SOS

A termékbiztosítás – azaz a kockázatviselés – kezdete online vásárlás esetén a számla kiállításának dátuma.

Fizikai boltban való vásárlás esetén a szaküzletben történő átvétel időpontja.

Mennyi időre köthető a termékbiztosítás?

Okostelefon esetén egy vagy két évre köthető.

Háztartási gépek, híradástechnikai-, számítástechnikai- ill. hordozható számítástechnikai eszközök esetében pedig egy, kettő vagy akár három évre is.

Mi kell a termékbiztosítás megkötéséhez?

Fontos, hogy a termék, amire a biztosítást kötöd, Magyarországon vásárolt, ÚJ termék legyen. Ezt legkönnyebben egy magyar nyelvű, magyar adójogszabályoknak megfelelő számlával tudod igazolni.

  • Minimum 20.000 Ft,
  • maximum 1.000.000 Ft értékű,
  • ÚJ termék,
  • 15 napnál nem régebbi számla,
  • az online szerződéskötés után e-mailen megérkező nyomtatott biztosítási ajánlat aláírása és megküldése a biztosítónak,
  • a biztosítási díj befizetése.

Figyelem! A biztosítás érvényessége online vásárlás esetén a számla kiállításának dátumától kezdődik, és nem függ a befizetés időpontjától!

OK, minden megvan hozzá, kezdjünk neki!

Mibe kerül a termékbiztosítás?

A termékbiztosítás pontos díját az alábbi online tarifáló űrlappal tudod kiszámítani.

A biztosítási díjáról tájékozódhatsz ebből a táblázatból is. Az okostelefonokra vonatkozó díjakat a V. sorban, a táblázat legalján találod.

Termékbiztosítás díjtáblázat 2018

 Ki áll a termékbiztosítás mögött?

Generali Biztosító

A DualSimSmartphones.hu partnere, a Termékbiztos.hu nyújtja a szolgáltatást.

A termékbiztosítással lefedett eseményekből eredő károkért a Generali Group vállal fedezetet.

 

Hogyan zajlik a termékbiztosítás megkötése?

Termékbiztosítás megkötése

 

 

 

 

 

A termékbiztosítás megkötése nagyon egyszerű, és szinte teljesen online végezheted!

  1. Vásárolj egy ÚJ, legalább 20.000 Ft és legfeljebb 1.000.000 Ft értékű terméket
  2. Az alábbi űrlapon számítsd ki a termékbiztosítás díját, majd a Megkötöm gombra kattintva indítsd el a szerződéskötést.
  3. Az e-mailben kiküldött biztosítási ajánlatot és alkuszi megbízást nyomtasd ki, és aláírva 3 napon belül  postázd a Termékbiztos 1601 Budapest Pf.: 160 címre.
  4. 2-3 héten belül megkapod a biztosítási szerződést, és a befizetéshez szükséged csekket.

Figyelem! A biztosítás érvényessége online vásárlás esetén a számla kiállításának dátumától kezdődik, és nem függ a díjfizetés időpontjától!

Kiterjesztett garancia

A kiterjesztett garancia szolgáltatással meghosszabbíthatod a telefonodra vonatkozó gyártói garanciát. A kiterjesztett garancia ugyanazokra a meghibásodásokra érvényes, mint a gyári garancia. 1 vagy 2 évre tudod igénybe venni, de legfeljebb a készülék 3 éves koráig.

A kiterjesztett garancia a gyári garancia lejáratát követő napon lép érvénybe.

Példa:

  • 2018. december 20-án vásároltál egy telefont, 1 év garanciával. A kiterjesztett garancia 2019. december 21-én lép életbe.
  • 2018. december 20-án vásároltál egy telefont, 2 év garanciával. A kiterjesztett garancia 2020. december 21-én lép életbe.

Kiterjesztett garancia szolgáltatást kizárólag magánszemély vehet igénybe. Azaz ha a telefont céges számlára vetted, nem tudod igénybe venni.

Csak Magyarországon vásárolt, új készülékre vehető igénybe. A vásárlást számlával vagy nyugtával kell igazolnod.

Mit tartalmaz a kiterjesztett garancia?

  • országos szintű helyszínre történő kiszállást
  • 7 x 24 órás élőhangos telefonos információs és segítségnyújtási asszisztencia-szolgáltatás
  • a meghibásodás/probléma azonosítása
  • segítség a probléma azonnali elhárításában
  • tényleges meghibásodás (biztosítási esemény) esetén intézkedés a javítás érdekében,
  • kapcsolatfelvétel a javítást végző szervizzel, időpont egyeztetés

Mi a különbség a termékbiztosítás és a kiterjesztet garancia között?

A kiterjesztett garancia a beépített alkatrészek meghibásodására vonatkozik, ugyanúgy, mint a gyári garancia. A kiterjesztett garanciával a gyári garancia idejét tudod meghosszabbítani.

A termékbiztosítás a gyári garancián túli meghibásodásokra érvényes, úgy mint kijelzőtörés, leesésből fakadó sérülések, vízbe ejtés vagy más folyadék beszivárgása.

Köthetek-e termékbiztosítást és kiterjesztett garanciát ugyanarra a készülékre?

Igen, mindkettő megköthető. Ha jellemzően 1 évnél tovább használsz egy telefont, érdemes mindkettőt megkötni, így teljes védelmet biztosítani az újonnan vásárolt készülékre. Ez a teljes védelem akár 3 évig is biztosítható.

Termékbiztosítás és kiterjesztett garancia indítása

 

A termékbiztosítás feltételei

Letölthető pdf-ek:

A kiterjesztett garancia feltételei

Letölthető pdf-ek:

* Az ELBKF II. fejezet 1.1 pontjában meghatározott károk.

 

Oldalunk a felhasználók azonosítására cookie-kat használ. Ha tovább használod az oldalt, azzal elfogadod a cookie-k használatát. További információk

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close